Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.

Просмотр сообщений

Сообщения - вячеславВерующий

#1
                              Общий Акафист Божией Матери
                                    (в стихотворной форме)

                                      Кондак 1
Троица пресущественная, пребожественная и преблагая, направь нас к превысшей тайне Твоей, ибо же сияюще в глубокой, божественной тьме, в Сумраке соития Богоначалия взирают умы Созерцания,  на глубину благовестия  Девы и нас, на земле, во веки веков Ей поющих: Радуйся, радуйся Богородице Дево. 
                                  Икос 1
Молитвы Твоя, Преблагая, Пречистая, Славная Дево, восходят божественно к Сыну, на дланях Твоих почивающу. Честь для мирян, Похвала для монахов, Безлетный Сын рожден из чрева Спаситель мира от греха, рождши Предвечнаго Бога, омой нас от скверны греховной, вопиющих Ти таковая:
Радуйся, Радосте наша, спаси нас от всякаго зла; радуйся Сладосте наша, да не покроет нас вечная тьма. Радуйся, Вечная Славо, спящия души избави от сна; радуйся, мучеников Правда, чашу страданий по плоти испивших до дна. Радуйся, Богородице Дево; радуйся, Мати Творца. Радуйся, Чудо триипостаси, радуйся Троицы Похвала.  Радуйся, милое сердце; радуйся, мудрости красота. Радуйся, веры познание, радуйся, светлая Чистота.  Радуйся, радуйся Богородице Дево. 
                                   Кондак 2
Ложесна Твоя, Дево, прияша нетленное Слово, великое чудо являя, греховную тьму разоривше, до ада сошедшую благость, Твое послушание явило всем нам. На Твое послушание взирая, род христианский спасен, вечно Тебе вопия: Аллилуйя.
                                    Икос 2
Спаса душ наших явила Ты, Богородице, Девство и рождество сочетая, превысшую Славу небесную, во плоти явила всем нам. О, Всепетая Мати Мария, от тьмы наши души спаси и ко Престолу предвечного Сына новую песнь вознеси:
Радуйся, Свет несравненный, радуйся, Чаша любви. Радуйся, Огнь покаянный, радуйся, Луч, исходящий во тьме. Радуйся, Матерь убогих, радуйся, сирых Сестра. Радуйся, славная Дево, радуйся, мудрая в девах Жена. Радуйся, смерти забвение, радуйся, гибель для зла. Радуйся, адово разорение, радуйся, рая звезда. Радуйся, радуйся Богородице Дево. 
                                    Кондак 3
Святым Духом Всякая душа живится и Бог Предвечен есть и нет любви Его предела и нам дано понять, что Бога в таинстве создания Неба, нам ведомо познать когда мы Матерь Божью почитаем, Ей славно к Сыну вопия: Аллилилуя.
                                    Икос 3
Лицо Триипостаси во чрево Девичье сошло, Небо склоняется к Деве, Бог Слово входит в чрево Ее. Предвечный совет, благовестие, в Духе Святом зачинается Сын так происходит спасение человека как Деве Марии предвозвестил архистратиг Гавриил, мы же ныне поем:
Радуйся, песнь всей Вселенной, радуйся, эрос Земли. Радуйся, адаманте безбрачия, радуйся, крепость семьи. Радуйся, столп Православия, радуйся, веры Оплот. Радуйся, венче державный, радуйся царственный Трон. Радуйся, скипетр Самодержавия, радуйся, ложе Царя. Радуйся, Евы спасение, радуйся, Рая лоза. Радуйся, радуйся Богородице Дево. 
                                      Кондак 4
Изткан узор телесной плоти, Триипостасная стезя, в вертепе возлежит Бог  Слово, меняя грани Бытия. Небо и Землю сотворший в яслях укрыт пеленой, прекрасная, славная Дево, кто может сравниться с Тобой, тебе вопием: Аллилуия
                                      Икос 4
Как капля росы, на руно изошедшая, так Сын от Отца исходящий, Девичьи преграды минуя, в плоть облекая Себя, сольется с телом Марии, душу ее призовет, станет единостью с Нею  Вечность Жены утвердит. Мы же на тайну взирая, Деве Марии поем:
Радуйся, миру спасение и Серафимов звезда, радуйся, Приснопеваема Дево, ты моя Похвала. Радуйся, крин благолучный, радуйся, правды Лоза. Радуйся, блик доброзрачный, радуйся, кладезь Добра. Радуйся, стамно златая, радуйся, лествице благ. Радуйся, демонов струпе, радуйся, умаление зла.  Радуйся, дверь покаяния, радуйся, Мати Творца.  Радуйся, древо Спасения, радуйся, сила моя. Радуйся, радуйся Богородице Дево.
                                            Кондак 5
Мария, Ты, мое сокрытое и тайное начало  духа, Покров над верными детьми, неуловимое мгновение, Ты теперь, мою душу спаси, согрей мя дыханием Духа Святого, Мария, Тебе похвалу принося: Аллилуия.

                                                Икос 5
Иродово злодеяние бегство в Египет и Крест, Церкви моей устроение и православия свет, грешником воздаяние вижу я в этих веках, доброе душ покаяние ныне и присно  зрею в дивных делах, смирение Христа поражает, Божественной мудрости вечность дана. Должное праведным воздаяние дарит Божественный Сын и восхваляя Его, ныне я к Деве взываю, ныне Ей выну пою:
Радуйся, Дщерь воздержания, радуйся, девам стезя. Радуйся, брег покаяния, радуйся, веры ладья. Радуйся, бедных питание, радуйся сирых Покров. Радуйся, нищих Заступнице, радуйся, бедствущим Кров. Радуйся, храмов святых благолепие, радуйся, россыпь чудных икон. Радуйся, дань воздаяния, радуйся, Божий Закон. Радуйся, радуйся Богородице Дево. 

                                           Кондак 6


Слияние Плоти и Духа, Рождение, Воля и Жизнь личность и Бог, воплощенье Предвечная Дева и Сын. Прославлено так состояние Адамова естества мы же взирая на Божию Матерь, Ей вопием: Аллилуия

                                            Икос 6
Триипостасная Любовь, неразделяемые Лица их взор и, слово как печать в веках - в женах Благословена Ты, Мария и Бог с Тобою, Плод чрева Твоего благословен навек, отныне человек Любви подобен и пусть Тебе поет он так:
Радуйся, истинное Богопознание, радуйся, верных Оплот. Радуйся, блик покаяния, радуйся, сила добра. Радуйся, слава спасения,  радуйся, плоти Христовой кивот. Радуйся, Ангелов ликование, радуйся, их похвала. Радуйся, дождь Богоросный, радуйся, рая Роса. Радуйся, твердь благолепия, радуйся, слава Христа. Радуйся, светлая Отроковице, радуйся, Мати моя. Радуйся, радуйся Богородице Дево.




                                          Кондак 7

Свет невечерний, о, Мария, Твой Сын, Предвечность и души моей покой простое, светлое мгновенье к яслям Христа был долгим путь волхвов. К Зарнице вечного покоя они пришли, сбылась их дивная мечта Сотаинство, Единство, Покаяние узрели их уставшие сердца, они пред Ним склонился в изумлении Ему поя: Аллилуия.


                                           Икос 7

Нетленная, Святая, Непорочная Предивная Мария, Ты Чистота,  и наш Покров пресладкое и светлое лобзанье Сына явило к нам Его любовь и  дивный сонм Твоих икон явился нам и в них надежда наша, о, Дева, что Создатель мира Твой Сын, Господь, Иисус Христос, Спаситель наш. Из глубины сердец Тебе единой во умилении души поем:
Радуйся, всем Милосердие, радуйся, верных огонь. Радуйся, мучеников упование, радуйся, страстотерпцев Покров. Радуйся, всем умиление, радуйся, всем великая Дань. Радуйся, свет любвеобильный, радуйся, веры скрижаль.  Радуйся, багряница Христова, радуйся, райская Ткань. Радуйся, узорешительница грешных, радуйся,  спасения длань. Радуйся, радуйся Богородице Дево. 

                                            Кондак 8

Как воспою Тебя, моя  Всецарица,  что принесу к Твоим стопам из тысяч слов родится должно непознанным еще, простым слогам. Как Личность вечной и нетварной красоты, Жена, превысшее создание Бога, Ты Жизнь моя, Пречистая Мария, Тебе пою я: Аллилуия

                                        Икос 8

Совет предвечный явил Отроковицу нам и Дева, Превысшая Небес, Честнейшая душа, врачующее чудо, моя Царица, воистину Невинна и светла, Она легка как облако и непорочна, моя духовная Отрада, Ты Свята есть, молчат уста, но дух молчать не хочет он воспевать Тебя всегда готов: Радуйся, всем спасенным величие, радуйся, всесвятая Жена. Радуйся, Дево, превысшая, радуйся, новая Ева моя. Радуйся, лествице в небо, радуйся, верным стезя. Радуйся, Иоакима и Анны услада, радуйся, жизни превысшей вина. Радуйся, кивот покаяния, радуйся, веры исток. Радуйся, Велиара  попрание, радуйся, царственный слог. Радуйся, радуйся Богородице Дево. 
                                      Кондак 9

Пою Тебя, Жену Святую, для Сына избранное ложе, Ту, где Соитие в едином, чудном доме, чреве, сошествие Святаго Духа, Архангел возгласит и предвещая Рождество Создателя по плоти Человеком в божественном Единстве бытия, свержение греха Адама навек свершится, и мы поем Ему, Единому лишь, Богу: Аллилуия


                                        Икос 9

Предвечное рожденье Сына, непрекословного ни в чем Отцу и равнозначного Ему по Божеству Марией ныне утвердилось. Сын воплотился ради нас и искупил нас Кровью драгоценной, взаимно изливая на кресте Свою энергию Любви и кровь Девичью, в Тебе о, Дево, утверждаемся теперь, поем Тебе от века:

Радуйся, узорешительница грешных, радуйся, жизни вечной поток. Радуйся, благодати познание, радуйся, девства сладкий исток. Радуйся, Сына родительница, радуйся, Духа Святого стезя. Радуйся, праведного Судии умоление, радуйся, убежище судного дня. Радуйся, божественных слов утверждение, радуйся, всем спасенным Сестра. Радуйся, Дево прекрасная, радуйся вечная радость моя. Радуйся, радуйся Богородице Дево.

   
                                          Кондак 10

Пресвятая Богородице, во веки не оставь нас, человеческому предстательству не ввери дух мой, открой мне покаяния двери, услыши голос мой в ночи. Молитвенные вздохи прими Сама, покровом теплым воздыханий тайных меня в ночи согрей, укрой. Капелью слез, смывая гордость к Бескровной Жертве Сына Твоего добавляя эту соль души, Тебе поем мы: Аллилуия


                                                  Икос 10

Так краток миг молитвы в сердце и плод спасения скрывает он вся наша жизнь стремление к Богу и только ночью гибнет старый, ветхий дом греха, плоть тяжела, телесная темница, но дух сильней ее и грань Божественной  Любви на жизни грань ложится и Бог всех искупил и плоть мою к Себе приблизил через  Деву отныне и всегда Тебе  пою:

Радуйся, Духа Святого укрытие, радуйся, Сына великого кров. Радуйся, тень утружденным, радуйся веры  Оплот. Радуйся, слов удобрение, радуйся, Троицы Дщерь. Радуйся, от веков предизбранная Дево, радуйся, покаяния дверь. Радуйся, грехов восприемница, радуйся, чудо светлого дня. Радуйся, вечная Воля, радуйся, сладкая доля моя. Радуйся, радуйся Богородице Дево.

                                             Кондак 11

Мария Ты, превыше радости и уз земных Мечта, Ты есть сокровище Святого Духа, детей Твоих не счесть рожденных в Нем, не сосчитать на небосводе светлом и привлекая к покаянию нас примером Безвинности, Любви и Чистоты пусть красота Твоей души нам открывается в  молитве, меня прими в свои чертоги, бессмертная и бесконечная Любовь моя, Мария, Тебе поющего, о Матерь Бога: Аллилуия

                                         Икос 11

Предсмертных дней итог и покаяния радость в них и воскресения день Архангельские гласы услышу я когда Спаситель мой придет и вот тогда державною рукою Бог нас воскресит как Он воскрес из гроба и нас Он привлечет к Престолу Своему всех тех, кто почитал  Марию. Она бессмертна и нетленна, Она как Ева стала для меня и в этой тайне сила слов во умилении поющих Ей:
Радуйся, всех человек на земле  удивление, радуйся, воли Божественной слог. Радуйся, архистратиг предизбранный, радуйся, благодати исток. Радуйся, Свет невечерний родившая, радуйся, Мати  Христа. Радуйся, миру людей очищение, радуйся, всей земле доброта. Радуйся, Страж безупречныйный, радуйся, всеблистающей радости свет. Радуйся, глубина несчетная, радуйся, вечности брег.  Радуйся, радуйся Богородице Дево. 

                                               Кондак 12

Триипостасное Превысшее Единство Бога явилось нам в Христе и чудо дивное свершилось по воскресению Его, плотское возношение человека в Небо и Воплощенный от кровей девицы Бог взошел к Отцу из гроба и стал навеки Богочеловеком, ведь окропленный кровью Крест Его запечатлел тогда страдание Бога ради нас, и пусть от века страданием Христа живу  и я, Ему как Богу моему поя: Аллилуия



                                                 Икос 12

Из тайны сложены мгновенья Благовестия, предвечный Бог сошел с Небес, Соединение единства в рождение Творца, схождение Духа неведомо во чрево Девы, Рождение Себя там Словом Божиим, неуловимая Его и тайная энергия  Любви пронзает в яслях мир и появляется на свет девичья радость, Предвечный и рожденный Ею Сын, Адам, Иисус, Христос, поем Тебе Мария Дево:
  Радуйся, славный и непорочный покров, радуйся, созвездие Любви и Добра. Радуйся, Мати прекрасная, радуйся поририцание зла. Радуйся, порфира багрянородная, радуйся, Сына исток. Радуйся, слов безупречность, радуйся Духа Святого цветок, Радуйся, врагов неисцельная рана, радуйся, ада беда. Радуйся, ада узорешительница, радуйся,  правда моя.  Радуйся, радуйся Богородице Дево. 

                                              Кондак 13

Мария Дева нам послана от Бога, для того, чтоб человек взирающий в пред вечность Бытия, увидеть смог святые лица, прекрасные ряды Архангелов и Ангелов, начало и конец земного жития, рождение Бога, и в яслях возлежание Его, волхвов дары Ему, соборов благолепие, иконы, пение, ликование, в кувуклии схождение благодатного огня. Ведь Воскресение Его сбылось и человек бы смог понять через Марию, что он Его предвечное творение, и Бог мой есть сама Любовь, Тебе, от века и до века теперь пою, о Богоматерь: Аллилуия. ( 3 раза)

                                        Молитва

О всепетая Мати! Цари́ца моя́ Преблага́я,  Наде́жда моя́ и Предстательница! Скорбящих радость, обиженных Покровительница! Знаешь мою́ беду́, знаешь мою́ скорбь; помоги мне яко хочешь, помоги мне яко знаешь! Ибо не знаю иной по́мощи, только Тебя, о Богомати!  Нет мне иной Защитницы, нет мне иной Уте́шительницы, то́лько Ты о, Всесвятая Богородице!  Я́ко да сохрани́шь меня под покровом Твоим, и спасешь  в смертный час души мою, и на страшном суде Сына Твоего, вымолишь всех нас недостойных, понесших на земле труды посильные да прославится имя Сына Твоего во веки веков, ибо другого Бога не знаем,  да в радости вместе с ангельскими силами вечно будем петь Тебе о,  Непорочная Дево песнь восхваления: «Досто́йно есть я́ко вои́стину блажи́ти Тя, Богоро́дицу, Присноблаже́нную и Пренепоро́чную и Ма́терь Бо́га на́шего. Честне́йшую Херуви́м и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу Тя велича́ем.»

#2
                          Акафист Одигитрии Дексиократуса
                                    (Hodigitria dexiocratusa
                                             Синай, XIII в.)


                                           Кондак 1

Взбранной воеводе надежде всех христиан, благодарственную песнь приносим, Деве Богородице: Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                          [spoiler]  Икос 1


Света Невечерняго, Мати Бога Христа во Твоей бо вселився утробе содержаяй вся рукою Господь, от Тебе бо нерукосечный Камень отсечеся, Христос Бог наш, Его же в Свои всесвятые руце прияла еси и млеком питала еси. Низхождение сие Божественное зряще, Херувимы и Серафимы, воинства бесплотныя велехвально вопияху Ти:
Радуйся Невесто Неневестная; радуйся Дево браконеискусная. Радуйся, Царево седалище; радуйся, престоле Носящаго вся. Радуйся, превысшая высото; радуйся, неудобозримая глубино. Радуйся, совета неизреченнаго Таиннице; радуйся, совета Предвечнаго Исполнение. Радуйся, Лозо Винограда истиннаго; радуйся Плода безсмертнаго стяжание. Радуйся, утробо Божественнаго воплощения; радуйся, лествице небеснаго восхождения:
Радуйся Одигитрия Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                        Кондак 2

Предвечнаго Бога рождшая, Пресвятая Дево, услыши глас непотребных  раб Твоих, шествующих на вершину добродетелей стезею покаяния, яко же Моисей покаянно за народ шествовал на верх горы Синайския, услыши стенания, от сердца приносимыя Ти непрестанно, усердствуй, Владычице, молебную службу нашу приими, и Богу благоутробному принеси, вопиющих Ти: Аллилуйя.
                     
                                         Икос 2

Свитки грехов наших попаляющая, Пресвятая Дево, врата  покаяния на горе Синайстей утвердила еси. В восхождении сем умиление кающихся христиан на вершине горы Моисеевой предвещая, прощение грехов всем христаном  даровала еси, непрестанно вопиющим Ти:
Радуйся, Свет неизреченно родившая;  радуйся, Звездо, Спасителя  нам явившая. Радуйся, всесветлый источниче увеселения; радуйся, Чаше, черплющая радость. Радуйся, ада и смерти попрание; радуйся, наше упование. Радуйся, благодати снисхождение; радуйся Сына Божия познание. Радуйся, тмы демонскаго служения избавляющая; радуйся, демонские полки поражающая. Радуйся, светоч покаяния; радуйся луче умиления: Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                       Кондак 3

Даролюбезная Владычице, Синайския горы украшение, хранительнице и упование земли Египетския, Приснодево Марие, Христа безволненно в вертепе родившая и в земли Египетстей с Ним до срока пребывшая,  приими усердные молитвы наша, утиши волнение грехов наших,  не остави нас, на Тя уповающих, но Сама благоотишно заступи и помилуй нас, Тебе вопиющих: Аллилуйя.

                                         Икос 3

Возсиявый во Египте образ Твой, Одигитрие Диксиократуса, отгнал есть тьму многобожия и полцы демонов расточишася, сих же избавльшиися Твоими молитвами, Пресвятая Дево, пустыннолюбивыя молчальники и вси христиане вопияху Ти таковая:
Радуйся, просящих веро; радуйся, премудрых превосходящая разум. Радуйся, верных озаряющая смыслы; радуйся наставнице целомудрия. Радуйся, приятное молитвы кадило; радуйся алавстр молитв многоценный. Радуйся, пустыножителей немолчная уста; радуйся, монахов хваление. Радуйся, демонскаго избавляющая служения; радуйся бесов многоплачевный струпе. Радуйся, пламень страстей угашающая; радуйся, страстныя сердца добре изменяющая. Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.


                                      Кондак 4

Обители Синайстей возсиял в божественной славе Лик Твой, Дево Богоотроковице. Младенца предвечнаго Господа Иисуса Христа, на десной руке Твой держащи, яко Матерь вся содержащаго в деснице Своей Владыки, воззри  на нас милостивно и молитвами Своими избави нас огня вечнующаго,  червия  злаго и  тартара, да нас не явиши бесом радование, неустанно вопиющих Ти: Аллилуиа.



                                        Икос 4

Ветия многовещанныя недоумевают к прославлению многих чудес Твоих, Богородице Дексиократуса, яже от  иконы Твоея явлены быша, ими же православным людем Божией покров и заступление в образе сем благословне явила еси, в мире сем утвердила Свое заступление, покров и утишение, неустанно вопиющим Ти:
Радуйся, грешным верное упование; радуйся, кающимся невозбранное увеселение. Радуйся, благовосходная молитва покаяния;  радуйся богославная Надеждо спасения. Радуйся, Сило Непобедимая; радуйся, Царице всепрощающая. Радуйся, душ умиление; радуйся, сердец утишение. Радуйся, красото пресветлая; радуйся, любы неизреченная. Радуйся, предвечным Отцем прежде век избранная Дево; радуйся, яко исполнь небо и земля славы Сына Твоего. Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                      Кондак 5

Яко одержаша нас злая, Пресвятая Богородице, постигоша нас беззакония наша, и не возмогохом мы терпети демонскаго студа и поношения. Но молитвою Твоею да посрамятся и расточатся хотящии нам злая, да возрадуются и возвеселятся вси чтущие всесвятый образ Твой, да возвеличит Господь всех любящих Тя и всеусердно вопиющих Тебе: Аллилуйя.

                                        Икос 5

Иисуса рождшая, Отроковице Богородительнице, Того моли спасти вся христианы и геены избавити всех почитающих Твой всесветлый образ, со умиленем сердца молящихся Тебе: согрешихом, беззаконовахом, Владычице, ослаби, остави нам прегрешения наша и не погуби нас со беззаконьими нашими, но молитвами Твоими да не осудит нас Господь Бог наш в преисподняя земли, являеши всю благость Твою, всем воспевающим Ти:
Радуйся богорадованная Отроковице; радуйся богоявленная Дево. Радуйся, пророческих глагол исполнение; радуйся, Духа Святаго прекрасное селение. Радуйся, Сына Божия родившая; радуйся, прародительское клятву разрешившая. Радуйся, в Вечные кровы возводящая; радуйся, райския двери отверзающая. Радуйся, Агнца Божия пречистое жилище; радуйся, Божественный Храм, даров Духа Святаго вместилище. Радуйся, Сына Божия Мати; радуйся, Кивоте Божественной благодати.  Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                       Кондак 6

Спасти хотя Зиждитель истлевшее грехом естество человеческое, сниде во чрево Девичье яко роса на руно, и тем, о Мати Дево Неопалимую Купину иногда таинственно пронареченную, Сын Твой, миру явил есть. Богоросным же образом Одигитрии Дексиократусы, обители Синайской и всем с верою к нему притекающим мир и утишение Христос даровал еси, от негоже дары благодатныя улучая, Ты Богородице Дево, недужныя врачуеши, скорбящия утешаеши и всем вся благая и душеполезная низпосылаеши, вопиющих Ти: Аллилуйя.

                                       Икос 6

Владычице, в помощь нашу вонми, Пресвятая Дево, помощи нам потщися, да возрадуются и возвеселятся о образе Твоем вси уповающии на Тя, Одигитрия Дексиократуса, помоще безпомощных, надеждо ненадеемых, заступление рода христианскаго, воспевающаго Ти:
Радуйся доброточный источниче покаяния; радуйся, добронравное море радования. Радуйся, узы демонския сокрушающая; радуйся наветы их яко, дым расточающая. Радуйся, фимиам молитв наших Духу Святому; радуйся, стезя наша к Предвечному Богу. Радуйся,  Мати, взоры наши к небесному вперяющая; радуйся, Дево, молитвы наши к Сыну возводящая. Радуйся, утробо благоприятная; радуйся, сило непобедимая. Радуйся, цевнице благочестия; радуйся, крине райскаго прозябения. Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                     Кондак 7

Яко от дождя злачна возсия нам во Египте живосозданный лик Твой, Пресвятая Дево, росу одождившая нам схождение Безлетнаго Сына, рождшая Свет невечерний, души наши ослепшия просвети, молебную службу нашу приими и Сыну благоутробному принеси.  О, богозданная Владычня палато, дом Духа Божественна нас сотвори, да нас не явиши многи грехов повинны, но егда час  смертный постигнет нас, не остави нас, но сама заступи и помилуй нас, Богородице, вопиющих Ти: Аллилуйя.




                                      Икос 7

Из Тебе явися нетленная, безмужная Мати Дево, Бог, создавый веки, и соедени Себе человеческое естество. Ты еси слава Единородного Сына Божия и рождаеши и девствуеши, и пребываеши Дева: Бог идеже хочет, побеждает естества чин: творит бо, елика хощет, Егоже, яко создателя всех, моли Богородице Дево, да молитвами Твоими оправдимся, Тебе вопиющи:
Радуйся, мудрости языческия низложение; радуйся, истины Христовой благоухание. Радуйся, жизни нашея Услаждение; радуйся, жажды по Бозе Утоление. Радуйся, духовнаго глада полнота; радуйся, раскаяния нашего Звезда. Радуйся, луче умнаго Солнца; радуйся, светило Незаходимое. Радуйся, покаяния нашего  утверждение; радуйся, студных дел наших разрушение. Радуйся, мглы греховныя разсеяние; радуйся, вина духовнаго умиления: Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.


                                        Кондак 8

Превысшая Небесных Сил, Пресвятая Богородице, чудотворный образ Своего лика в горе Синайской явила еси нам, якоже покровительница Синайския горы и ветхопещернаго сонма монашествующих, Пречистая рачительнице, мощами угодников божиих, яко верными Своими поборниками и стражами, столпы синайскаго монастыря утвердила еси, да послужат молитвы их опорой всего рода христианскаго. Мы же, вкупе с обителестолпным воинством Твоим,  поем Ти: Аллилуйя.   

                                          Икос 8

Воинства Небесных Сил непрестанно воспевают Тя, о  Всецарице, Жених Церкви Своей и всякой души христианской, Христос Бог наш, в Пречистом Твоем образе благость Свою и долготерпение роду человеческому явил есть. Ты же, яко Владычица и Хранительница монашескаго чина, сие воинство Египта уловив во всесвятые руце Свои, нетленный свет Девства и Рождества всей вселенней и монашескому лику в горе Синайстей явила еси, вопиющаго Ти:
Радуйся, любящих Тя неуклонно утишающая; радуйся, монашеское житие от демонскаго дручения свобождающая. Радуйся,  на помощь единствующим скоро поспешаеши; радуйся, вои монашествующих николиже оставляеши. Радуйся, ветхопещерников славная похвало и наследие; радуйся пыстынолюбцев верное надеждо и упование. Радуйся, пустыннограждан крепкое ограждение; радуйся, пустыннопеснопевцев истинное наслаждение. Радуйся, жестокожитийствующих в подвизех роса прохлаждающая; радуйся, живожертвеннаго воинства, струя Духа Святаго неиссякаемая. Радуйся, правоживущих отшельников удобрение; радуйся ликов правомудрствующих  славословие:
Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                      Кондак 9

Яко Боготечная звезда, икона Твоя, Богомати Владычице, благоволением Твоим земли Египетстей и горе Синайстей  в наследие благодатное даровася. Ты же, яко Владыцица воинства небеснаго, веру и усердие наши приими; веси бо  любовь пламенную к Тебе Престолов, Херувимов и Серафимов, видиши поклонение Ти Властей, Господств и Сил, знаеши и любовь нашу к Тебе, еюже сердца наша к Пречистому Твоему образу пламенеют, Твоими молитвами, да сподобимся и мы, грешныя, вкупе с Небесными силами непрестанно пети Тебе: Аллилуиа.

                                        Икос 9

Безначальный Отец, Сын собезначальный, Утешитель благий избра Тя, Пресвятая Дево, живу, праву и истинну Христа Бога нашего чисту и непорочну палату. Ты же, Богородительнице, человеческое естество нам явила еси, из шуии в десную руку Сына Своего в первообразе иконы Одигитрии Дексиократусы приимши. Твое человеческое естество ублажая  и дивяся,  како млеком доящи, Матерь бываеши Христу, сотворшему Небо и землю, к Тебе, Заступнице небесная, во умилении сердечнем вопием:
Радуйся, колеснице пресвятая Сущаго на Херувимех; радуйся, селение преславное Сущаго на Серафимех. Радуйся, Пресущественней Троицы, Похвало; радуйся, родительнице Агнца Божия. Радуйся, потопляющая тристаты демонския; радуйся, в помощь творящая вои ангельския. Радуйся, немощь падших врачуящая; радуйся, души в небеса возводящая. Радуйся, светильниче свещеносный; радуйся, престоле огнезрачный. Радуйся,  поле благоцветное; радуйся, древо благосеннолиственное. Радуйся, Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                           Кондак 10

Вси вернии с радостию и утешением поклоняются образу Твоему святому во обители Синайской пребывающему, на немже умиленно взираеши на Богомладенца Христа  на десной руце  Твой воседшаго,  сего ради молим Тя, Всеблагая, яко Матерь вся содержащаго в деснице Своей Владыки: обитель Синайскую сохраняй, Богородительнице Пречистая, в Тебе бо она в земли египетстей верно царствует, в Тебе утверждается и Тобою побеждаяй, низлагает демонския искушения, верно вопия Ти: Аллилуйя.

 
                                        Икос 10

От Отца безлетна Сына в лето, Богородительнице, неискусомужно родила еси, яко же Матерь вся содержащаго в деснице Своей Владыки, славим Тя во вся веки. Сподоби нас чистым сердцем воспевати Троицу Простую, Несозданную, Безначальное Естество, Нераздельную Существом, в вышних песнословимую, идеже Ты безлетно пребываеши и молиши о всех нас, Тебе вопиющих:
Радуйся, яко безлетна Сына во спасение нам неискусомужно родила еси; радуйся, Милостиваго  Создателя и Сына Твоего нам даровала еси. Радуйся, яко Твоими молитвами Нераздельная Единица кающихся нас приемлет; радуйся, яко Твоим предстательством Святая Троица согрешивших нас от огня вечнаго спасает. Радуйся, яко Твоими молитвами от бед сохраняемся; радуйся, яко Твоим заступлением укрепляемся. Радуйся, Пречистая Дево, Надеждо к Тебе притекающих и пристанище в бури сущих; радуйся, Богородице, Спасение Тебе поющих. Радуйся, яко Твои есми рабы, не презри нас, грешных; радуйся,  Воеводо Небесных сил помилуй нас грехми обремененных. Радуйся, Одигитрие, яко в покаянии лобызающим лик Твой подаеши умиление, радуйся, Владычице,  яко в сокрушении покланяющимся лику Твоему даруеши спасение. Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                         Кондак 11

Витийство наше песненное не довлеет к прославлению многих Твоих чудес, Богородице, ихже от святыя иконы Твоея в земле Египетской явила еси и присно являеши верным христианом. Троическому Единству Божества, Единоцарственному и Сопрестольному и Нераздельному, вопием песнь великую, прославляем Отца и Сына и Божественнаго Духа, яко в горе Синайстей  явися  земле Египтской единовластный образ Одигитрии Дексиократусы, спасение и утешение всех христиан, вопиющих ему: Аллилуйя.

                                         Икос 11

Отче Вседетелю, Сыне и Божественный Душе, Светове и Свет, и Свята Три, и Едино Свято, Тя поем и славим, всех Бога, даровашаго нам, грешным, образ святыя иконы Богоматере. Хвалим Тя, благословим Тя, покланяемся Ти, Богородительнице, яко родила еси Единаго Христа Бога и Сама отверзла нам Врата Небесная, вопиющим Ти:
Радуйся, Отроковице, вместившая Пребезначальнаго; радуйся, Чистая Дево, питавшая вся Животворящаго. Радуйся, в Тебе бо Единаго Бога  поем; радуйся, якоже Тобою Безначальнаго Сына рождество славим. Радуйся, рожденнаго Тобою  Христа Бога нашего восхваляем; радуйся, страдавшаго спасения нашего ради Сына Твоего прославляем. Радуйся, якоже Единопрестольное Богоначалие прослави Тя во вся веки; радуйся, якоже и мы величаем  Тя по вся дни. Радуйся, Тобою преестественному Рождеству Сына Твоего покланяемся; радуйся,  ликом Твоим чудотворным услаждаемся. Радуйся, яко Ты еси испытающая сердца народов и властей; радуйся, яко Ты вразумляеши на благая деяния князей. Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.

                                          Кондак 12

Видя доброзрачный лик Твой, Одигитрие Дексиократуса, емуже поклоняяся, Отца прославим, Сына превознесем, Божественному Духу верно поклонимся, Троицу Нераздельную, Единицу по Существу, Свет и Светы, Животворящую и Просвещающую концы прославим, в Ней бо и царствуем, в Ней же побеждаем всякия напасти и чудотворною иконою Твоею пленяя демонские ратники проходим искушение юдоли сея земныя, вопия Ти: Аллилуйя.


                                           Икос 12

Безсеменнаго зачатия Рождество несказанное, Купина Неопалимая явила нетленен Плод, Божие бо Рождение обновляет естества чин. Яко Богоневестную Матерь и Приснодеву Тя ублажаем, Богородице, Иисуса Христа рождшая, Пречистая Дево, едина нескверная, молитв Твоих ради, невещественный бо вжигающе огнь душ наших, настави нас к разуму божественному и от всякия скверны очисти всех нас, Тебе вопиющих:
Радуйся, всей вселенней и земли Египетстей спасение; радуйся, дома Господня в горах Синая во веки веков утверждение. Радуйся, огня монашеских искушений прохлада; радуйся, иноческих подвигов услада. Радуйся, Благодатная, непрестанно о нас Христа молящая; радуйся, радость рождества Христова нам всем принесшая. Радуйся, Тобою бо утешение в будущем веке обретем; радуйся, Тобою бо  сердца наши в порфиру заповедей Господних облечем. Радуйся, к смертным  вечное благоволение, радуйся, душ наших к Богу дерзновение. Радуйся, ада и смерти попрание; радуйся, жизни райския дарование. Радуйся Одигитрие Дексиократуса, обители  Синайстей похвало и украшение.



                                         Кондак 13

Наслаждающеся Пречистая Твоих дарований от чудотворной иконы твоей в земле Египетстей источающихся, о, Всепетая Мати, Богородице Дево, благодарственное воспеваем Ти пение, ведуще Тя, спасительницу душ наших, Одигитрия Дексиократуса, ныне же приими убогое наше приношение молитв наших пред иконою Твоею приносмых, и от всякия напасти избави всех, и будущия изми муки нас о Тебе вопиющих: Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа.




                                           Молитва

О, всепетая Мати, Одигитрия Дисксиократуса! Милосердия двери отверзи нам, благословенная Богородице, помози  нам милосердная, потщися, погибаем от множества прегрешений наших. Матерь Тя Божию свемы вси, Деву воистину и по рождестве явльшуюся, любовию прибегающии к иконе Твоей: Тебе бо имамы, грешнии предстательство, Тобою стяжахом надежду спасения душ наших, едина всенепорочная. О, Пресвятая Госпоже Владычице Одигитрия Диксиократуса! Помошнице обидимых, убогих заступнице, печальных утешение, алчуших кормительнице, нагих одеяние, больных исцеление, христиан всех поможение и заступление! Милостию Твоею спаси и помилуй род христианский, и умоли, Госпоже, из Тебе воплотившегося Бога и Спаса душ наших, Ииуса Христа, да избавит нас от глада и потопа, от огня, меча, нападения вражия  и  напрасныя смерти.
О, Всемилостивая Богородице Владычице, Одигитрия Диксиократуса, просвети наш ум и очи сердечныя, еже ко вразумлению и спасению!  Сподоби вся ны, мирския и монашествующия, молитвами Твоими в Царствие Святыя Троицы внити, во веки веков зрети Тя и Сына Твоего иногдаже на десной руце Твоей возлежавшаго, яко держава Его благословена и препрославлена и нераздельна со Безначальным Его Отцем и с Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

[/spoiler]
#3
В последние времена этого века наметились два основных противоречия в толковании участи душ грешников после Страшного Суда как то:
1)   Святая Троица по окончании веков вернет состояние материи и духовный мир в его первоначальное бытие. Т.е. материя и мир духов исчезнет т.к. Св. Троица была, есть и будет. Ни до Нее, ни после Нее не будет ничего материального.
2)   Параллельно с Вечной Жизнью и радостью о Боге будет существовать Вечная Тьма, где Денница, демоны и души грешников будут так же вечно существовать, но в мучениях. Рассмотрим.

                                I

Нам бы не хотелось пестрить изложениями св. писания которое подробно изучено и изложено во всей полноте св. отцами, но несомненно то, что это противоречие между двумя школами христианства так и не смогло прийти к общему знаменателю в оценке вечной участи творения по совершению над ним Страшного Суда. Главным же камнем преткновения стала свободная воля Личности. Которая по мнению богословов является краеугольным камнем в определении этого учения. Однако в оценке свободной воли, как принадлежности только Личности, как нам кажется и кроется основная ошибка противостояния двух мнений. Итак. Если допустить что свободная воля является доминантой Личности в отрыве ее от воли Творца, то она сама, эта свободная воля и есть Бог Личности, которая к тому же имеет способность противостоять Богу, Его воле. Т.е. свободная воля и есть Бог?  Это абсурд. Свободная воля принадлежит Личности и это неоспоримо. Но она была сотворена для блага Личности и находится в руках Божиих, т.к. Личность, была, есть и будет творением Св. Троицы.
Две основные части исследуемого нами противоречия гласят, что в первом случае все вернётся в первоначальное, до материальное состояния мира где была есть и будет Св. Троица и ничего более.
Во втором, что будет сосуществовать жизнь Св. Троицы и праведников, достигших Вечной и радостной жизни в Боге и некое, отдельное житие вечного зла которое будет вечно сосуществовать со Св. Троицей и находиться в отдельном месте где и будет уготовано место Дьяволу и демонам, и людям, осуждённым на мучения. Однако. Тогда появляется «Бог» Дьявол и его приближенные которые способны своей свободной волей противостоять воле Св. Троице и вечно жить параллельно с Нею. И одновременно обладать как божественным, вечным бессмертием, так и вечно владеть тем миром в котором они будут находится и подобные им грешники. Так?   
Нам бы не хотелось впасть в разногласие со св. отцами и с их святым мнением и уж тем более не встать на защиту теории апакастасиса Оригена, анафема которой справедлива и не подлежит сомнению, т.к. основная ее часть – это бессмысленность покаянии как основы христианства. Ибо же исходя из этой теории все спасутся. И значит сколько не греши, все равно рано или поздно Господь спасет всех и Дьявола так же. Тогда к чему каяться и не грешить?  Однако. Отрицать покаяние — значит отрицать Христа и Его Церковь, не так ли? Покаяние – это основа Милосердия Божия. Но явное противоречие в учении о участи Личности после Страшного Суда приводит или к умалчиванию этого противоречия или к страху быть анафематсивованым Церковью как создателем неооригенизма. Итак.
                                     II                                         
Власти, Престолы, Серафимы и Херувимы, Архангелы, Ангелы и тд. это Личности которые имея свободную волю направили ее к Любви Божией и не хотят или не могут изменить это направление. Так же, как и Дьявол или же его слуги, только в другом, противоположном направлении. Любая рожденная волею Творца Личность имеет право на свободную волю. Например, безумный человек ограничен в осознании своей свободной воли и в силу телесной немощи он не может осознать или осознано ее применить. Но его душа обладает познанием Бога, которое в отличие от животного, присуще любой, человеческой душе. Ибо же душа –первична, а тело вторично.   Животные не имеют осознанной души и по смерти тела их дух возвращается к Творцу. И напротив, человек рожденный в немощи тела, даже будучи безумным имеет богопознание которое проявится в его душе по смерти его тела. В противном случае исчезает сама идея о душе человека как богоподобной и как  о высшем творении Творца.

                                        III
Рано или поздно в осознании человека возникает и понятие некой православной «касты» или избранного народа, который один спасется и у других племен и народов нет шансов на спасение. И отчасти это верно. Т.к по многочисленным явлениям было достоверно доказано, что без православия и Крещения в нем душа не имеет той силы, которая способна после смерти преодолеть мытарства. Однако. Опять же, тогда исследуемое нами противоречие говорит нам о бессмысленности рождения всех остальных людей вне «касты» православных. И стало быть исчезает и сам смысл рождение людей вне ее вообще. Т.к. хотя и всем открыт путь познания Св. Троицы через Матерь Церковь, но в силу обстоятельств рождения не все люди способны приникнуть к ее таинствам. И тогда их путь, их участь — это ад и все то, что мучительно, безвременно, бесконечно и безвозвратно в веки вечные с «богом» Денницей в его вечно живущем мире?
                                        IV
Так же как и промежуточное, искусственно созданное латинами понятие искупления грехов в некоем чистилище не может объяснить окончательную участь души. Т.е. если после Страшного Суда душа отдавшая часть долга попадает в темный мир и чистилище при этом исчезнет как не нужный орган Вечной жизни, то она будет вечно пребывать с другой частью долга в мире тьмы со всеми вытекающими последствиями мира «бога» Денницы? Абсурдное мышление латинян как всегда обличается их же и «мудростью». Зачем нужно чистилище, когда результат в вечности тот же?
  А если к тому же допустить подобную «божественность» мира Денницы или же устроение его по Закону духов, то тогда неизбежно возникает понятие что по примеру Серафимов и Херувимов и других богослужебных духов которые горя любовью к Создателю осознано стремятся вернуться в Его состояние, то в темном мире будут находиться те души, которые имея похожую иерархию будут осознано стремиться к своему «совершенствованию» во зле, ибо таков закон мира духов. Иерархия и совершенствование.  Что вообще лежит вне понимания мира темных духов. Т.к. демоны не могут совершенствовать в чем либо кроме зла и греха. И тем более совершать это когда исчезнет пища для того и другого. 
Тогда по теории вечно существующего мира тьмы и Закону мира духов, духи тьмы и подобные им грешники в окончании должны стать единоДенничными. Если это не так, то тогда исчезает Закон Иерархии, аксиома которого нерушима как для мира светлых духов, так и и для мира темных духов. И тогда возникает некий мир хаоса, который лежит как вне Закона Св. Троицы, так и вне всех доступных откровений о мире духов. Нет иерархии – нет жизни. Тогда в конечном итоге при том, что все покорится Св. Троице, в вечности пребудут не просто два мира, а два основных, Законных противостояния. Св. Троица и мир «бога» Денницы? Но это же явный абсурд! Не говоря уж о том, что мир «бога» Денницы материален и значит Св. Троица, не насилуя свободную волю Своего Творения не смогла полностью упразднить созданную Ей материю, т.к. Ей противостоит ее свободная воля. Тогда пропадает смысл говорить о всемогуществе Святой Троицы, о Ее божественных способностях и тд. и тп. Творение выше Творца?
                                        V
В чем лежит прерогатива Личности? В осознании себя как свободной Личности, но направленной к Божественной Любви, к предсущественному бытию Св. Троицы и упокоению в Ней, в Ее доматериальном состоянии. Светлые духи собственно говоря и живут этим, этой непрекращающейся к Святой Троице Любовью. Отдавая ее и получая обратно. И это неоспоримо. Это их жизнь и огонь. Говорить же о божественном свойстве или божественном состоянии Св. Троицы нет смысла. Т.к. это лежит вне разума не только человека, но и бесплотных сил, о чем и было многочисленно явленно св. отцам.
Но вернёмся к нашей проблеме. Если допустить, что возвращение Личности к Св. Троице в безличностном или же животном состоянии и есть путь спасения, то тогда исчезает и смысл ее дальнейшего творения на земле.  Казалось бы, вот оно спасение. Не надо прилагать усилий и пусть моя душа как например дух животных вернется к своему Творцу и нет никакого ада или же вечной жизни. Нет Личности – нет прошлой жизни. Нет преступления нет и наказания. И все же. Что первично? Личность или ее свободная воля? Конечно же Личность. Ибо же только осознанность Личности способно управлять своей свободной волей. Личность и только Личность может получать Любовь и отдавать ее обратно. Личность и только Личность осознает Любовь. И личностное воскресение человека и  его личное возвращение к Св. Троице и несет в себе смысл жизни. Итак.
                                             VI 
Личность первична и это неоспоримый факт. А ее свободная воля инструмент в осознании Бога. И это так же неоспоримый факт. Но все лежит в Воле Святой Троицы. И Личность и ее свободная воля все это принадлежит Творцу. Иначе пропадает смысл отношений: Бог – творение. Так что воскреснет на Страшном Суде? Воскреснет Личность которая обладая свободной волей будет иметь осознанное желание и стремление прийти к доматериальному состоянию Св. Троицы. Т.е. жить в осознанном, тварном осознании Божественной Любви. Тогда все становится ясным и понятным. И в отличии от теории Оригена, покаяние – это шанс души на страдания, но все таки и прощение. Ибо же если навыка покаяния нет, то нет и шанса на прощение. Рассмотрим.
Какой смысл спасать демонов или Денницу которые, как и бессмертны, так и бесконечно безпокаянны? Но милосердие Божие и в нынешнее время простирается над ними, дает им жизнь, т.к. Милосердие Божие бесконечно. Но будет ли оно оправданно или же состоятельно если допустить мысль о создании вечного мира тьмы и зла, который будет сосуществовать с миром света и любви? Ответ - нет! Да, милосердие Божие безгранично. Да, покаяние Личности никогда не будет отвергнуто Богом. Но именно Страшный Суд приведет Денницу, демонов и всех богопротивников к смерти второй, т.е. лишение Личности осознаного состояния жизни и познания в ней Бога. И тогда появляется объяснение вечной участи грешников без создания мира Денницы. В мучениях останутся только те души, которые на Страшном Суде осознав свое преступление перед Творцом будут согласны и будут желать понести наказание, но и готовы искупить его через страдания.  И тогда исчезает иерархия мира темных духов. Тогда мир мучений приобретает богоподчиненую иерархию и по закону смирения и покаяния становится богоподчиненым миром. Т.е. души христиан и души других народов, не просвещенных православным учением, но живущих по Закону Совести и которые склонны к покаянию, будут расположены в порядке иерархии в желании и стремлении к нему. Ибо же покаяние Личности способно получить в ответ Милосердие Божие. Но никак не наоборот. В ответ на Милосердие – преступность греха. Итак.
                                          VII
Страшный Суд есть ничто иное как ДОБРОВОЛЬНЫЙ и окончательный отказ Личности от мира Денницы и добровольное и окончательное утверждение ее свободной воли в воле Творца. Как это произошло однажды с миром Ангелов. Именно там произойдет окончательный выбор всей сотворенной Личности своего дальнейшего пути. И только там будет принято окончательное решение каждой Личностью, взятой в отдельности идти ли путем смирения и отказа от всей воли пред Творцом или исчезнуть. Нет сомнений в том, что Ангелы, Архангелы Силы и Престолы, православные святые и т.д.  и т.п. не захотят иметь свою волю т.к. они уже достигли этого понимания. Но на ряду с этим надо понимать, что каждой, сотворенной Личности, даже Деннице, будет дан последний шанс в покаянии и отрицании своей свободной воли перед лицом Творца. И только тогда, только в тот момент, когда Милосердие Божие использует этот шанс, только тогда Личность САМА отвергнет свое спасение через покаяние и исчезнет во второй смерти через лишение своей осознанности как Личности. Исчезнет навсегда! Т.к. без смирения перед Творцом и подчинения Ему своей свободной воли осознать новую Землю, новый мир, Закон мира светлых духов, учувствовать в его жизни или же познать жизнь Святой Троицы, жизнь Ее творения невозможно!
О вечном же сосуществовании Св. Троицы с миром темных, «богоподобных» духов рожденным в человеческом рассуждении из страха перед анафемой Оргиена,  нет смысла и говорить. Ибо же Святая Троицы неделима, была, есть и будет. Как будет един, неделим и вечно светел Ее грядущий мир. Аминь.